فاطمه محمدی، ۱۴۰۳
رابطه مدیریت مشارکتی با فناوری اطلاعات و کارتیمی معلمان آموزش و پرورش شهرستان جوین در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱
چکیده
این پژوهش با هدف بررسی رابطه ی مدیریت مشارکتی با فناوری اطلاعات و کارتیمی معلمان آموزش و پرورش شهرستان جوین در سال تحصیلی 1400-1401 انجام گرفته است. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری شامل تمامی معلمان آموزش و پرورش شهرستان جوین در سال تحصیلی 1400-1401 بودند که طبق آمار رسمی آموزش و پرورش شهرستان، تعداد معلمان این شهرستان 1000 نفر می باشند. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده شده است و برای برآورد حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان استفاده شده است که با توجه به جدول و جامعه آماری این پژوهش، حجم نمونه پژوهش ما ??? نفر می باشد. برای جمع آوری دادهها از سه پرسشنامه استاندارد مدیریت مشارکتی چوپانی (????) فناوری اطلاعات و ارتباطات محمودی (????) و کارتیمی لنچیونی (????) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل دادهها ز نرمافزار spss20 و برای سنجش ارتباط بین متغیرها از تحلیل رگرسیون، ضریب همبستگی پیرسون ا بررسی نرمال بودن دادهها استفاده شده است که پس از تجزیه و تحلیل دادهها، نتایج نشان داد که بین مدیریت مشارکتی با فناوری اطلاعات و کار تیمی معلمان رابطه معناداری وجود دارد.
کلمات کلیدی: مدیریت مشارکتی، فناوری اطلاعات، کارتیمی، معلمان آموزش و پرورش
کلیدواژهها:
Thesis:
relationship between participatory management with information technology and carte blanche of education teachers in Joven city in the academic year ۱۴۰۰-۱۴۰۱
abstract This research was conducted with the aim of investigating the relationship between collaborative management with information technology and the curriculum of education teachers in Joyn city in the academic year of 1400-1401.The method of the present research was a correlational description. The statistical population included all the education teachers of Joyn city in the academic year 1401-1400, which according to the official education statistics of the city, the number of teachers in this city is 1000.In this research, the cluster random sampling method was used and to estimate the sample size, the Karjesi and Morgan table was used, according to the table and the statistical population of this study, the sample size of our study is 278 people.To collect data, three standard questionnaires of Choupani participatory management (1389), Mahmoudi information and communication technology (1392) and Kartimi Lanchioni (2000) were used.To analyze data using spss20 software and to measure the relationship between variables from regression analysis, Pearson's correlation coefficient was used to check the normality of the data. There is a significant relationship between teachers. Key words: collaborative management, information technology, Kartimi, education teachers
Keywords: